شناسهٔ خبر: 118667 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد؛

آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور بجنورد به سنخواست در حال انجام است

بازدید محور بجنورد به سنخواست در خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور بجنورد به سنخواست در خراسان شمالی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، قاسم قاسمی در بازدید روز دوشنبه مورخ ۲ آبان ۱۴۰۱ که با حضور دکتر پاکمهر، نماینده مردم شریف شهرهای بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، مهندس رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مهندس اسلامی، مدیرعامل موسسه نصر قرارگاه خاتم الانبیاء و دکتر حاجی زاده، فرماندار شهرستان جاجرم و دیگر مسئولان مرتبط از محور بجنورد به سنخواست برگزار شد تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته با موسسه نصر انشاءالله قبل از فرا رسیدن فصل سرما آسفالت حدود ۱۰ کیلومتر از محور مذکور انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: کل مسیر بجنورد به سنخواست ۷۸ کیلومتر است که از این تعداد ۱۰ کیلومتر آسفالت انجام شده است و آسفالت ۱۰ کیلومتر بعدی نیز از این قطعه در حال انجام است و بزودی به اتمام خواهد رسید.

قاسمی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم قطعات باقیمانده و همچنین دو تونل در محور بجنورد به سنخواست را که پیمانکار ندارد به مناقصه بزاریم تا کل این ۷۸ کیلومتر با توجه به تخصیص اعتبارات به  اتمام برسد.

وی ادامه داد : با احداث این محور حدود ۹۰ کیلومتر فاصله مرکز استان تا مرکز کشور کوتاه تر خواهد شد.

گفتنی است محور بجنورد به سنخواست به طول ۷۸ کیلومتر دارای ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی است.