شناسهٔ خبر: 118671 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سیب و سوران خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۳۳۶ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن سیب و سوران به حدود ۲۰ درصد رسید

عبدالعلیم درازهی.jpg رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سیب وسوران گفت: در حال حاضر ۳۳۶ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی حدود ۲۰ درصد در دست ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، عبدالعلیم درازهی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یکی از برنامه‌های اصلی دولت است که می‌تواند مشمول تمامی اقشار جامعه فاقد مسکن شود، اظهار داشت:در حال حاضر ۳۳۶ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی حدود ۲۰ درصد در دست ساخت است.

وی افزود: عملیات ساخت واحدهای مذکور در سالجاری آغاز شد و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی مطلوبی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح نهضت ملی مسکن در سیب و سوران در افق چهار ساله، ۱۰۷ هکتار زمین در این شهرستان تامین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سیب وسوران تاکید کرد: در این راستا تمامی متقاضیان واجد شرایط این شهرستان می توانند از زمین رایگان برای ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن بهره مند شوند.

درازهی تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۴۳۶ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اقدام به نام نویسی در سامانه ثمن کرده اند که در مجموع ۶۴۴ نفر تاکنون تایید نهایی شدند.

وی افزود: از مجموع تایید شدگان این طرح در سیب و سوران ساخت واحدهای مسکونی ۳۳۶ نفراز ابتدای سالجاری آغاز گردیده و مابقی نیزدر مرحله تخصیص به پروژه و افتتاح حساب قرار دارند.

پیشرفت فیزیکی ۳۳۶ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن سیب و سوران به حدود ۲۰ درصد رسید