شناسهٔ خبر: 118678 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری استان اردبیل اعلام کرد:

جابجایی بیش از ۹۳۲ هزار نفر مسافر از استان اردبیل

بازدید مدیرکل و معاون حمل و نقل از روند جابجایی زائران اربعین حسینی و نحوه خدمات رسانی به مسافران و زائرين در پايانه مسافربری آدينه كرمان رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی ۹۳۲ هزار و۳۹۴ نفر مسافر در ۷ ماهه گذشته در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،فتح اله پورصالحی در بازدید از شرکت های مسافر بری شهرستان خلخال با بیان اینکه این میزان جابجایی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۸۴۲ هزار نفر مسافر بود افزایش ۱۰ درصدی را نشان می دهد گفت: این تعدادجابجایی  مسافردر قالب۱۶۲ هزار و ۸۶۰ مورد سفر انجام شده است.

وی تصریح کرد:در مدت یاد شده ۴۶۰ هزار و۸۵۲ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس،۷۷ هزار و۲۷۳ نفر با وسیله نقلیه مینی بوس و ۳۹۴ هزار و۲۶۹ نفر نیز توسط سواری از استان جابجا شده اند.

رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش ۲۲ درصدی سفر با وسیله نقلیه اتوبوس خبرداد و خاطرنشان شد:در ۷ ماهه سال گذشته ۳۷۶ هزار نفر مسافر در قالب ۳۵ هزار و ۶۵۶ سفر باوسیله نقلیه اتوبوس از استان به مقاصد مختلف سفر کرده بودند که در۷ ماهه امسال افزایش چشمگیری  را در این حوزه شاهد هستیم.

پورصالحی اظهار کرد:در جابجایی مسافران با مینی بوس نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۷۵ هزار نفر بود رشد خوبی را شاهد هستیم.

وی فعالیت ۷ پایانه مسافربری را در استان اردبیل یاد اور شدو اظهار کرد:هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۵۷ شرکت مسافربری در استان اردبیل از خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران خبرداد و افزود:مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.