شناسهٔ خبر: 118682 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بعد از سیل تیرماه امسال صورت گرفت؛

بازگشایی و تسطیح ۲۱۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان کازرون

بازگشایی و تسطیح 210 کیلومتر راه روستایی در شهرستان کازرون رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کازرون از بازگشایی، تسطیح و رگلاژ ۲۱۰کیلومتر راه روستایی و عشایری این شهرستان که بر اثر سیل تیرماه امسال آسیب دیده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کازرون گفت: ۲۱۰ کیلومتر از محورهای روستایی و عشایری این شهرستان که بر اثر بارندگی سیل آسای تیر ماه امسال دچار خسارت شده بودند تسطیح، رگلاژ در نهایت بازگشایی شدند.

حسین شفیعی در ادامه به تثبیت ۱۵ دستگاه پل(با دهانه یک تا ده متر) در محورهای کازرون و کوه چنار به صورت امانی شامل؛ اجرای رادیه و برید خروجی، احداث دستک و ساخت دیوار ضامن اشاره کرد و افزود: تنقیه، بازگشایی و درواسیون ورودی و خروجی ۱۲۵ دستگاه پل جهت هدایت آب های سطحی و فصلی به همراه ثبت مشخصات فنی ۱۲۵۰ دستگاه پل در سامانه bms هم از جمله اقداماتی بوده که در تابستان انجام شد.

وی همچنین به اجرای زیرسازی محورهای روستایی وارک، پرک، دردانه، بورنجان و کلانی به عبدوئی جمعا به طول ۴۲۰۰متر که به صورت امانی انجام شد اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر اجرای آسفالت راه روستای پرک به طول ۱۲۵۰ متر صورت گرفته و باقی روستاهای ذکر شده نیز آماده عملیات قیرپاشی و آسفالت هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کازرون در پایان خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات علاوه بر ایمن سازی ۵ مدرسه حاشیه راهها، با صرف ۱۵میلیارد ریال ۴ دوربین ثبت تخلفات در محور کازرون _ شیراز جانمایی و نصب شد.