شناسهٔ خبر: 118714 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

قرارگاه اطلاع رسانی طرح نهضت ملی مسکن در استان ها تشکیل می شود

قربانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از تشکیل قرارگاه اطلاع رسانی طرح نهضت ملی مسکن در استان ها و ضرورت پاسخگویی به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست هم اندیشی رؤسای ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها با حضور وحید قربانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.
در این نشست رؤسای ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی ادارات کل راه و شهرسازی در ارتباط ویدئو کنفرانسی به صورت مجزا به تشریح اهم اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو و ظرفیت های ارتباط با رسانه ها در هر استان و پاسخگویی به شهروندان پرداختند.
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در ایجاد تصویر سازمانی و ارتباط درون و برون سازمانی ادارت کل راه و شهرسازی، طرح نهضت ملی مسکن را از جمله وظایف بزرگ و گسترده دولت و وزارت راه و شهرسازی برشمرد و بیان داشت: در خصوص اطلاع رسانی این طرح لازم است قرارگاه‌های استانی اطلاع رسانی با حضور تمام متولیان و دست‌اندرکاران اجرای نهضت ملی مسکن از جمله استانداری، بنیاد مسکن، بانک مسکن، شهرهای جدید،کارگزاران و نمایندگان دفاتر تسهیل‌گیری در بازآفرینی شهری و دیگر موارد تشکیل و دستورالعمل عملیاتی مشخص داشته باشد.
وی احداث زیرساخت های کلان حوزه حمل ونقل و ارتقا و افزایش خدمات حوزه ناوبری زمینی، دریایی، هوایی و ریلی را از دیگر مسئولیت های بزرگ این وزارتخانه برشمرد.
قربانی ادامه داد: لازم است شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارت تابعه وزارت راه و شهرسازی با دبیری رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی تشکیل و در امور حوزه مربوط هم افزایی و هم اندیشی صورت گیرد.
وی تصریح کرد: حضور در استان ها و بررسی وضعیت روابط عمومی در دستور کار جدی مرکز قرار دارد و ان‌شاءالله جشنواره ارزیابی عملکردها منطبق با سیاست های و راهبردهای ارتباطی و اطلاع رسانی در آینده در سطح روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وادارت کل استانی برگزار خواهد شد.
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در این نشست از رؤسای اداره های ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌های کل راه و شهرسازی استان ‌های اصفهان، تهران، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی به خاطر کسب رتبه برتر به ترتیب اعلام شده، در حوزه تولید محتوای خبری در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱، قدردانی و تجلیل کرد.