شناسهٔ خبر: 118764 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تلاش یکساله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده­ای استان مرکزی به بار نشست

کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی

جشنواره شهید رجایی همزمان با برگزاری بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در استان مرکزی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای موفق به کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال 1400 دستگاههای اجرایی استان مرکزی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، همزمان با برگزاری بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در استان مرکزی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای موفق به کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال 1400 دستگاههای اجرایی استان مرکزی شد.

 مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزیدرخصوص انتخاب این اداره کل در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر با اقدام برجسته در حوزه حمل و نقل و ترافیک جاده ای درسال 1400 گفت: با توجه به برگزاری جشنواره شهید رجایی و اعلام  نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن معرفی به عنوان دستگاه برتر با اقدام برجسته در حوزه حمل و نقل و ترافیک جاده ای، در مجموع امتیازات شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت نیز رتبه دوم را بخود اختصاص داد.

وی احراز این موفقیت را مدیون زحمات معاونین، روسای ادارات ستادی و تابعه شهرستانها و کارکنان این اداره کل دانست و افزود: کسب عناوین برتر نتیجه تلاش و مساعی ارزشمند کلیه کارکنان متخصص و متعهد اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مرکزی در پیشبرد برنامه ها و سیاستهای سازمانی است.

گفتنی است در پی کسب این موفقیت طی مراسمی که با حضور دکتر مخلص الائمه  استاندار مرکزی و کلیه  مدیران دستگاههای اجرایی استان در سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار گردید، استاندار مرکزی با اهدا لوح سپاس و تندیس یادبود جشنواره از مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان و مجموعه خدوم آن اداره کل تقدیر کرد.

در بخش هایی از متن تقدیرنامه آمده است:

بدینوسیله ضمن گرامیداشت هفته دولت و خدمات دولت سیزدهم به مردم ولایتمدار استان مرکزی، از فعالیت های ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان در کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال 1400 دستگاههای اجرایی استان مرکزی در حوزه حمل و نقل و ترافیک جاده ای صمیمانه قدردانی می گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در پیشبرد هرچه بهتر امور و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت مردمی و مردم شریف ایران اسلامی پیروز وسربلند باشید.