شناسهٔ خبر: 118773 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی و حرم رضوی صورت گرفت:

اهدای لوح تقدیر وزیر راه و شهرسازی به مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان

تقدیر وزیر از مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان وزیر راه و شهرسازی با اهداء لوح سپاس از اهتمام و تلاش های خالصانه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، رستم قاسمی،وزیر راه و شهرسازی از  محمد جولانژاد مدیر کل راهدارای و حمل و نقل جاده ای خوزستان به پاس اقدامات انجام شده در ایام اربعین حسینی و حرم رضوی تقدیر کرد.

درمتن این لوح آمده است:       
 بدون تردید افزایش رضایتمندی بخش  حمل‌ونقل جاده‌ای و شبکه راه‌ها به ویژه مقاطع خاص در گرو تلاش خستگی ناپذیر و اراده مصمم خدمتگذارانی است که همواره با زحمات بی وقفه برای ارتقای این مجموعه و آرامش و آسایش خدمات گیرندگان از بخش حمل و نقل جاده ای و شبکه راه‌ها از هیچ کوششی فروگذار نبوده و در سخت ترین شرایط حاکم بر کشور به پشتوانه خودباوری شخصی و ملی،عزم راسخ،شناخت صحیح از مقتضیات زمان و مکان، با سلاح پشتکار و آراسته به اخلاق و وجدان کاری،مترصد خدمات رسانی مطلوب هستند.

ضمن تشکر از خدمات صادقانه جناب عالی در جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و حرم رضوی که با همدلی و همکاری مجدانه،نقش برجسته ای در توفیق پاسداشت رویدادهای یادشده و جابجایی زائران داشته اید، قدردانی می گردد.