شناسهٔ خبر: 118784 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۱ محقق شد:

کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر

اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از کسب رتبه برتر کشوری روابط عمومی این اداره‌ کل در تولید و انتشار اخبار در پایگاه وزارت راه و شهرسازی در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، عباسعلی سلیمانی اظهار داشت: براساس آخرین ارزیابی بعمل آمده توسط مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بر مبنای میزان اطلاع رسانی و اخبار، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان توانست با اطلاع رسانی دقیق و بی وقفه در تراز برترین ادارات کل راه و شهرسازی کشور در انتشار و تولید خبر در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی گفت: روابط عمومی سازمان ها با مسئولیت ها و وظایف فروانی در حوزه ارتباطات مردمی، تبلیغات و اطلاع رسانی، تشریفات، تحقیقات، افکار سنجی رو به رو هستند که یکی از مهمترین وظایف که می تواند نقطه قوتی برای روابط عمومی ها باشد حوزه اطلاع رسانی است.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: روابط عمومی کارآمد با ارتباط هرچه بیشتر با رسانه ها، سازمان ها و ادارات دیگر زمینه معرفی دستاوردها و فعالیت های سازمان ها متبوع خود را در جامعه فراهم و زمینه رشد و پیشرفت آن را فراهم کنند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: با توجه به تغییرات روزافزون در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات و ضرورت بهره مندی روابط عمومی ها از ظرفیت شبکه های اجتماعی و بهره مندی از شیوه های نوین خبری نویسی بر اساس ذائقه و سلیقه مخاطب روابط عمومی این اداره کل علاوه بر تهیه خبر متنی اقداماتی را در زمینه انتشار ویدئو، موشن گرافیک،گزارش تصویری و اینفوگرافیک مدنظر قرار داده است.