شناسهٔ خبر: 118800 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

تهیه 100 بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار توسط بسیجیان اداره کل راهداری استان مرکزی

پویش همدلی 2 یکصد بسته لوازم التحریر توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید دادمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در قالب پویش همدلی به دانش آموزان مناطق کم برخوردار اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، عبداله عبیاوی معاون توسعه مدیریت و منابع و جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی گفت: اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید دادمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه در شرایط اقتصادی کنونی احساس وظیفه کرده و اقدام به برگزاری پویش همدلی و توزیع بسته های لوازم التحریری در قالب رزمایش کمک مومنانه در بین نیازمندان کرده و فرمان مقام معظم رهبری را لبیک گفتند.

وی افزود: سالانه در مناسبت های مختلف، اقدامات جهادی بسیاری با همت اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید دادمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تحت عناوین مختلف انجام می‌شود که غالبا در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی و در قالب طرح هایی همچون کمک به ساخت مسکن، بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده، بازسازی مدارس روستایی، کمکهای مومنانه و ... صورت می‌پذیرد.

عبیاوی خاطرنشان کرد: در این رزمایش 100 بسته لوازم التحریر به ارزش 300 میلیون ریال شامل: کیف، دفتر، مدادرنگی، کتابچه آموزش نکات ایمنی، قمقمه آب و ... توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید دادمان این اداره کل برای اهدا به دانش آموزان مناطق محروم تهیه و با همکاری بسیج ادارات کل و فرماندهی سپاه ناحیه اراک توزیع شد.

وی یادآور شد ماه گذشته و همزمان با هفته دفاع مقدس نیز جهادگران اداره کل با مشارکت اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید دادمان ضمن حضور در روستای آهنگران شهرستان فراهان، در ساخت یک ساختمان روستایی مشارکت نموده و از برکات این اقدام خداپسندانه بهره مند شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: برنامه بعدی کارکنان بسیجی این اداره کل در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی خواهد بود که با مشارکت همکاران اقدامات اجرای آن بزودی انجام خواهد شد.