شناسهٔ خبر: 118847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز خبر داد؛

اخذ سند تک برگ اراضی دولتی ۸.۱ هکتاری شهرستان نطنز 

حامد موحدی ،نطنز رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز از اخذ سند تک برگ اراضی دولتی این شهرستان به مساحت بیش از ۸.۱ هکتار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حامد موحدی رئیس اداره راه‌ و شهرسازی شهرستان نطنز با بیان اینکه صیانت از حقوق بیت‌المال و حفظ مالکیت دولت بر روی اراضی ملی از اولویت‌های کاری این اداره است، اظهار داشت: مطابق با سیاست‌گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، تلاش و پیگیری لازم جهت اخذ اسناد تک برگ اراضی ملی این شهرستان بعمل آمده است.  

وی افزود: براین اساس دو فقره سند تک برگ اراضی دولتی شهرستان نطنز در مجموع به مساحت ۸.۱ هکتار به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: با اخذ اسناد تک‌برگی به نام دولت، سودجویی از اراضی ملی و سوء استفاده از اسنادی که ابهام دارند به حداقل ممکن می‌رسد.  

وی ادامه داد: در نیمه اول سالجاری ۲۲ فقره از اسناد تک برگ اخذ شده اراضی دولتی این شهرستان در سامانه سادا (سامانه ملی ثبت اسناد) ثبت شده است.  

موحدی در خصوص وضعیت طرح‌های توسعه شهری این شهرستان اذعان داشت: بازنگری طرح جامع شهر نطنز با رویکرد نوین در دست تهیه است و نقشه‌های وضع موجود آن اخذ شده است.  

وی گفت: پیگیری‌های لازم جهت تهیه طرح تفصیلی شهرهای بادرود و خالدآباد بعمل آمده است و برای این دو شهر نیز نقشه‌های وضع موجود اخذ و طرح‌ها در دست اقدام است.