شناسهٔ خبر: 118852 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان عنوان کرد؛

پدافند غیرعامل عاملی برای افزایش پایداری ملی است

منصورکیایی.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان پدافند غیرعامل را عاملی برای افزایش پایداری ملی دانست و طی پیامی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در متن پیام تبریک احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل آمده است:

پدافند غیرعامل، عاملی برای افزایش پایداری ملی، تسهیل مدیریت بحران، تداوم کارکرد فعالیت‌های ضروری و تولید بازدارندگی دفاعی در برابر تهدیدات دشمن است و چنانچه تفکر مدیریتی یک مجموعه عظیم بر مبنای رعایت هر چه بیشتر اصول پدافند غیرعامل استوار شود، آینده‌ پایداری در انتظار مجموعه خواهد بود.

پدافند غیرعامل از ساده‌ترین راه‌ها، کم هزینه‌ترین شیوه‌ها و صلح‌آمیزترین روش‌های دفاع یک دولت و ملت در مقابل دشمنان خود و عامل دستیابی به رفاه و توسعه همه‌جانبه است .

هفته پدافند غیرعامل ، نکوداشت تمهیدات و تدابیری است که در برابر تهدیدات و اقدامات نظامی و تخریبی دشمن به منظور مصونیت بخشی، تاب آوری و ایمن سازی زیرساخت های حیاتی، حساس و مهم کشور استفاده می شود و بی تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران جمهوری اسلامی ایران با اندیشه ای راهبردی این وظیفه ملی را که در منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

ما نیز این مهم را گرامی داشته و مفتخر هستیم که این امر خطیر در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با مشارکت و آگاهی همکاران سخت کوش و با روحیه جهادی و استفاده از توانمندی و ظرفیت های پدافندی اجرا می شود. 

اینجانب فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل را به فعالان این عرصه تبریک عرض نموده ، توفیق روزافزون همگان را در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال را مسئلت دارم.