شناسهٔ خبر: 118900 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا خبر داد؛

پیشرفت ۴۰ درصدی طرح نهضت ملی مسکن سروستان شهرضا/ اخذ سند تک برگ ۶۳۰ هکتار از اراضی دولتی شهرستان شهرضا

غلامرضا سبزواری شهرضا / اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی ۳۷۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن سروستان شهرضا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ غلامرضا سبزواری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیش از ۱۵ هزار نفر ثبت نام کردند اظهار داشت: از این تعداد بیش از پنج هزار و ۷۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند، افزون بر هفت هزار نفر به دلیل دارا نبودن شرایط لازم رد درخواست و بالغ بر یکهزار نفر نیز انصراف دادند.  

وی افزود: جهت سرعت بخشی به اجرای این طرح، پیش بینی الحاق ۳۰۰ هکتار اراضی واقع در سروستان جهت تامین زمین در شهر شهرضا و ۵۰ هکتار در شهر منظریه صورت گرفته که در حال اخد استعلامات لازم است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا با بیان اینکه ۳۷۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان به کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سروستان، دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی است گفت: آماده سازی فاز ۵ و ۶ سروستان به مساحت ۷۵ هکتار با پیشرفت ۲۵ درصد و اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان در حال انجام است.  

وی در خصوص اقدامات بعمل آمده در نیمه نخست سالجاری در حوزه املاک و حقوقی اذعان داشت: مطابق با سیاست گذاری های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و تلاش های بعمل آمده سند تک برگ ۶۳۰ هکتار از اراضی دولتی این شهرستان به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.  

سبزوای خاطرنشان کرد: با اخذ اسناد تک برگی به نام دولت، سودجویی از اراضی ملی و سوء استفاده از اسنادی که ابهام دارند به حداقل ممکن می‌رسد.