شناسهٔ خبر: 118946 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی سال ۱۴۰۰ اعلام شد؛

کسب رتبه برتر اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان

ارزيابي عملكرد 1400 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۰؛ موفق به کسب رتبه برتر در گروه زیر بنایی استان اصفهان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ در سامانه جامع نظام مدیریت عملکرد دولت توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان اعلام شد. در این ارزیابی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان حائز رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان شده‌است.

عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور بصورت سالیانه در شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. شاخص‌های عمومی شامل ارزیابی آموزش، سلامت اداری، نیروی انسانی، سامانه‌ها و... بوده و در شاخص‌های اختصاصی نیز عملکرد ادارات زیرمجموعه این اداره‌کل مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان در گروه زیرساخت همراه با ۱۶دستگاه اجرایی دیگر استان مورد ارزیابی قرار گرفته و در شاخص‌های عمومی و اختصاصی رتبه اول را کسب کرده است.

تعداد ۶۲ دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان در فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ بررسی شده‌اند، که در این بین اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با یک پله پیشرفت نسبت به سال گذشته، رتبه سوم را کسب کرده‌است.