شناسهٔ خبر: 118980 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس اعلام کرد:

اتمام عملیات آسفالت گرم محور فردوس گناباد با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال

آسفالت خراسان جنوبی.jpg سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، از اتمام عملیات آسفالت گرم محور فردوس گناباد با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان‌جنوبی، محمد اعتمادی مقدم، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات آسفالت گرم محور فردوس . گناباد  اجرایی  شده است.

وی، تصریح کرد: این پروژه به طول ۴ کیلومتر و  بصورت پیمانی و در مهر ماه سال جاری اجرائی شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، اظهار داشت: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی فردوس است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محورهای اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محورها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش  و ماسه آسفالت دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.

اعتمادی مقدم، ادامه داد: با توجه به اینکه محور فردوس-گناباد یکی از محورهای  پرتردد حوزه استحفاظی شهرستان فردوس می باشد ، ایمن نمودن  این محور  برای سلامت عبور و مرور کاربران جاده ای از  اهمیت ویژه ای برخوردار است

وی، بیان کرد: برای تکمیل و روکش آسفالت این محور به طول ۴ کیلومتر اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال مورد نیاز است که  نیازمند اعتبارات استانی بیشتر  است که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌نماید.

اعتمادی مقدم، در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، عنوان کرد: احداث دو دستگاه پل راه روستائی آبدکی چشمه خانم و پروژه تعریض محور روستائی خانکوک- شهرک طاهریه  از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس می‌باشد که در سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد.