شناسهٔ خبر: 118994 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۷ ماهه سالجاری انجام شد؛

افزایش ۴۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان 

محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان گفت:۱۸میلیون و ۸۰۶هزار و ۳۷۴ تردد وسائط نقلیه در ۷ماهه سالجاری درمحورهای مواصلاتی شمال استان،ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی رانشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد با بیان اینکه ۴۰ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی شمال استان،اطلاعات تردد راثبت می نمایند،اظهار داشت:پرترددترین محورهای حوزه شمال استان  در این مدت به‌ ترتیب محورهای زاهدان_خاش،مرزمیلک_زهک و زاهدان_سه راهی دشتک است. 

وی ادامه داد:در این مدت، تردد ورودی به حوزه شمال استان ۷۴۱هزار و ۱۰۶ تردد و تردد خروجی از حوزه شمال استان ۷۲۰هزار و۲۳۷ تردد بوده است.

 مدیرکل‌راهداری‌وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود:سرعت متوسط تردد در محورهای حوزه شمال استان ۸۷ کیلومتر برساعت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشته است. 

کرد در پایان خاطر نشان کرد: به منظور آگاهی شهروندان از آخرین وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و همچنین دریافت انتقادات و پیشنهادات،تلفن گویای ۱۴۱ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به کاربران جاده ای است.