شناسهٔ خبر: 119044 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

تعیین تکلیف ۹۸ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۱۶۸ هزار و ۴۹۴ متقاضی نهضت ملی مسکن در این استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۶۶ هزار و ۲۸۶ نفر با ۹۸ درصد پوشش تعیین تکلیف شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو در این رابطه اظهار داشت: بعد از پالایش متقاضایان نهضت ملی مسکن و پس از ارزیابی های صورت گرفته تعداد واجدان شرایط نهایی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی به ۳۲ هزار و ۲۶۱ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: متقاضیان بعد از احراز شرایط و دریافت پیامک تایید نسبت به ادامه مراحل افتتاح حساب و واریز وجه اولیه اقدام می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۸ هزار و ۹۹۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در این استان نسبت به افتتاح حساب اقدام کردند.

حمزه لو بیان کرد: از این تعداد نیز ۷ هزار و ۹۳۱ نفر از متقاضیان نسبت به واریز وجه اقدامان کرده اند و برای۷ هزار و ۲۷۸ متقاضی قرارداد سازنده منعقد شده است.

وی اضافه کرد: ۷۷۳ هکتار زمین برای متقاضیان واریز وجه کرده زمین در سامانه ثبت شده که فعالیت ساخت و ساز را آغاز کرده و در مراحل مختلف هستند.