شناسهٔ خبر: 119077 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد؛

رشد ۳۴ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

ناوگان اتوبوسی سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی یک میلیون و ۶۷۰ هزارو ۸۴۰ مسافرتوسط ناوگان حمل و نقل عمومی در ۷ماهه سالجاری  خبر داد که  نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۴درصدی را داشته است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،تیمورباقری با اشاره به جابجایی این میزان مسافر درقالب ۱۳۳هزار و ۸۴۱ سفر، اظهار داشت:شهرستان های زاهدان، زابل و سراوان بیشترین سهم جابجایی مسافر را در این مدت داشتند.

وی گفت: ۶۳ شرکت حمل و نقل مسافربری و تعداد ۹۹۶ ناوگان اتوبوسی فعال درسطح  استان آماده ارائه خدمات به مردم و مسافرین می باشند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از وظایف مهم اداره کل خواند و افزود: به منظور ارتقا ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای ،طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی با همکاری پلیس راه استان به طور مستمر در حال اجراست.

باقری در پایان متذکرشد: مسافران می توانند با تماس با سامانه گویای ۱۴۱ پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان در میان بگذارند.