شناسهٔ خبر: 119110 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۷ماهه گذشته انجام شده است:

ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

تردد مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در ۷ماهه گذشته  ۱۰میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۲۹ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،کلیم اله وثوقی دربازدید از سامانه های هوشمند محور مغان با بیان اینکه ۸ درصد از کل تردد مربوط به وسیله نقلیه سنگین است گفت:نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۷ میلیون و ۲۸۸ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده بود امسال افزایش ۴۳ درصدی را شاهد هستیم.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۵ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۶۶۹ تردد در مبادی ورودی استان به ثبت رسیده تصریح کرد:در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۳ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۹۳۹ تردد بود ۴۰ درصد افزایش تردد را در مبادی ورودی استان نشان می دهد.

عضو شورای اداری استان اردبیل افزایش ۴۳ درصدی تردد را در مبادی خروجی استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:در ۷ ماهه گذشته ۵ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۵۶۰ تردد در مبادی خروجی استان اردبیل ثبت شده که این رقم در ۷ ماهه سال قبل ۳ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۳۴۱ تردد بود.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل محورهای اردبیل –آستارا و بالعکس،اردبیل-نیر و بالعکس و اردبیل-مغان بالعکس را جزوه محورهای پرتردد استان در ۷ ماهه گذشته برشمرد و خاطرنشان کرد:در مدت یاد شده ۸ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۱۹ تردد در محور اردبیل-آستارا،۸ میلیون و ۲۸ هزار و۸۴۱ تردد در محور اردبیل-نیر و ۵ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۴۳۴ تردد نیز در محور اردبیل مغان ثبت شده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان خبردادو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

وثوقی افزود: انتظار داریم رانندگان با رعایت سرعت و سبقت مطمئنه جهت حفظ جان خود وسایر مترددین به علائم راهوردر جاده ها توجه داشته باشند.