شناسهٔ خبر: 119125 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه ای در بهبهان به یاد مدیر کل فقید راه و شهرسازی استان تهران

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تقدیرو تشکر از خانواده مدیرکل فقید راه و شهرسازی استان شهید نگهبان پیامی در راستای تقدیر از احداث مدرسه توسط این خانواده شهید و سایرین خیرین مدرسه ساز صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تقدیرو تشکر از خانواده مدیرکل فقید راه و شهرسازی استان شهید نگهبان پیامی در راستای تقدیر از احداث مدرسه توسط این خانواده شهید و سایرین خیرین مدرسه ساز صادر کرد.  
در متن پیام خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران چنین آمده است: خانواده محترم شهید دکتر نگهبان با سلام و احترام، بی شک پاسداشت یاد شهدا وظیفه سنگینی است که برعهده تمامی آحاد ملت بوده و ضروری است تا با تمام توان در مسیری شهدا قدم برداریم , همانها که از بذل جان شیرین خویش در مسیر خدمت رسانی دریغ نکردند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر رضا نگهبان از خدمات و تلاشهای خانواده محترم ایشان و خیرین مدرسه ساز استان خوزستان در احداث مدرسه ۱۲ کلاسه ای در شهر زادگاه آن شهید گرانقدر (بهبهان) تقدیر و تشکر نموده و آرزوی سلامتی و طول عمر دارم.