شناسهٔ خبر: 119131 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در چهاردهمین همایش قیر، آسفالت و ماشین‌آلات انجام شد؛

رونمایی از نقشه پهنه‌بندی شاخص برودت کشور و سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات نگهداری رویه راه‌های کشور/تقدیر از چهره برتر قیر وآسفالت

تقدیر در چهاردهمین همایش قیر، آسفالت و ماشین‌آلات ضمن رونمایی از نقشه پهنه‌بندی شاخص برودت و سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات نگهداری رویه راه‌های کشور از ادیک مجنونی یانس چهره برتر قیر وآسفالت کشور تقدیر و تشکر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۱۰ آبان در همایش و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات با حضور مسئولان و فعالان بخش خصوصی از نقشه پهنه‌بندی شاخص برودت FI در کشور و سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات نگهداری رویه راه‌های کشور رونمایی شد. همچنین در این مراسم از چهره برتر قیر و آسفالت کشور نیز تقدیر و تشکر شد.

در چهاردهمین همایش قیر، آسفالت و ماشین‌آلات با حضور محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه و مکانیک خاک، ‌سیدجواد قانع‌فر رئیس امور نظام فنی اجرایی، ‌مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه بودجه کشور، خیرالله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، فریدون مقدس‌نژاد دبیر علمی همایش، از ادیک مجنونی یانس چهره برجسته صنعت قیر و آسفالت کشور تقدیر و تشکر شد.

در این بخش با اهدای لوح از سوی سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن وشهرسازی، از سال‌ها تلاش و ممارست مهندس ادیک مجنونی یانس در حوزه قیر و آسفالت کشور تقدیر به عمل آمد.

در پایان مراسم اختتامیه سیزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر و آسفالت و ماشین‌آلات، نمایشگاه جانبی این همایش با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و معاونین وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

رونمایی از نقشه پهنه‌بندی شاخص برودت کشور و سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات نگهداری رویه راه‌های کشور/تقدیر از چهره برتر قیر وآسفالت