شناسهٔ خبر: 119149 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در امور ایثارگران عنوان نمود؛

خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه‌های عظیم کشور هستند

دیدار با خانواده شهدای راهداری استان سمنان.jpg مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: ایستادگی شهدا و شهامت آنها، دین مبین اسلام را از هر آسیبی در امان نگه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مصطفی رحیمیان در دیدار با  خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، تکریم خانواده شهدا را تکلیفی دینی و الهی عنوان کرد و اظهار داشت: ارج نهادن به جایگاه والا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه‌ای فراموش شود.
مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در امور ایثارگران با تاکید بر ایستادگی شهدا و شهامت آنها در دفاع از دین مبین اسلام ادامه داد: خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه‌های عظیم کشور هستند و تجلیل از مقام این عزیزان کمترین کاری است که انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به گردن ما حق زیادی دارند، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
مهدی بابا علیزاده امیری نماینده امور ایثارگری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان نیز در این برنامه شهدا را طلایه‌داران و پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت خواند و گفت: تکریم خانواده‌های شهدا، تجلیل از ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و ازخود گذشتگی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی افزود: اگر مجاهدتهای خانواده‌های معظم شهدا نبود کشور ما امروز در رفاه و آسایش قرار نداشت، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با گذشتن از ارزشمند ترین هستی خود، جهاد فی سبیل ا... را انجام دادند.
شایان ذکر است در دیدار با تعدادی از رزمندگان جانباز و خانواده شهدای شهرستانهای ، با اهداء لوح و هدیه قدردانی شد.