شناسهٔ خبر: 119177 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مراسم تجلیل از تیم والیبال ناشنوایان گلستان عنوان شد؛

افزایش سرانه‌های ورزشی با اقدام اداره کل راه و شهرسازی گلستان

مهندس ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در مراسم تجلیل از تیم والیبال ناشنوایان گلستان از تخصیص زمین برای افزایش سرانه های ورزشی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، شامگاه سه شنبه ۱۰ آبان مراسم تجلیل از تیم والیبال ناشنوایان گلستان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد.
ملک  در جریان این مراسم اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی گلستان زین پس حامی تیم والیبال ناشنوایان استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه این دستگاه علاوه بر حمایت های مادی از این تیم حمایت معنوی نیز خواهد کرد، گفت: بازیکنان والیبال ناشنوایان با پیروزی و کسب عنوان قهرمانی کشور بار دیگر ثابت کردند که معلولیت، محدودیت نیست.
رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین از تخصیص زمین برای افزایش سرانه های ورزشی خبر داد و افزود: در طراحی مجتمع‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن بخشی از اراضی به سرانه های ورزشی اختصاص یافته است.

ملک ادامه داد: در این اراضی  باشگاه‌های تخصصی برای افراد دارای معلولیت احداث خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور مدیر و معاونان راه و شهرسازی گلستان، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل بهزیستی و

مشاور ورزشی استاندار گلستان برگزار شد، ضمن تقدیر از بازیکنان و کادرفنی تیم والیبال ناشنوایان گلستان، مدیران کل دستگاه‌های حاضر در مراسم جوایزی به اعضای تیم اهدا کردند.

لازم به ذکر است مسابقات قهرمانی والیبال ناشنوایان کشور از شنبه ۷ آبان ماه به مدت ۳ روز در مشهد مقدس آغاز شد و تیم گلستان توانست مقام اول این مسابقات را کسب کند.