به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)،با توجه به نیاز مستمر و بی واسطه ارتباط مدیران با مردم ، دیدار مردمی ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان با شهروندان انجام گرفت تا در فرصتی مناسب ،مراجعه کنندگان مستقیم و بی واسطه مسائل مدنظر و مطالبات خود را با بالاترین مقام دستگاه در میان بگذارند.
گفتنی است در برنامه ملاقات مردمی این هفته ،اغلب مراجعه کنندگان، مسائل، مشکلات و درخواست های خود در حوزه های مختلف حمل ونقل، احداث مجتمع های خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی ،و همچنین روکش آسفالت محورهای روستایی استان در حضور مدیر کل مطرح کردند و با توجه به موضوعات و درخواست های مردم، دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی به معاونین اداره کل صادر شد.
لازم بذکر است مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سالجاری تا کنون چهار مرتبه با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامانه۱۱۱)حضور یافته و به مطالبات مردم بصورت تلفنی پاسخ دادند.
ملاقات مردمی مدیرکل به صورت هفتگی و مستمر در روز دوشنبه هر هفته از ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار می شود و شهروندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه حضوری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان و یا با شماره ۳۳۲۳۱۵۲۵ درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.