شناسهٔ خبر: 119255 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد:

ضرورت تسریع در استقرار دستگاه‌های ذیربط در پایانه مرزی رازی

محمد تیموری معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر لزوم تسریع در استقرار دستگاه‌های ذیربط در پایانه مرزی رازی جهت افتتاح طرح جامع این پایانه مرزی تاکید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در آستانه افتتاح طرح جامع پایانه مرزی رازی جلسه ای با حضور معاون برنامه ریزی ، مدیر کل دفتر برنامه و بودجه ، مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان ها، متولی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به همراه نمایندگان دستگاه‌های ذینفع و پیمانکاران مربوطه در محل سالن جلسات این پایانه مرزی برگزار و مسائل مربوط به جانمایی دستگاه‌های اجرایی در این پایانه مرزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد تیموری معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این جلسه با تاکید بر تسریع در استقرار دستگاه‌های ذیربط در این پایانه مرزی گفت : استقرار دستگاه‌های مربوطه در این پایانه مرزی از الزامات اصلی افتتاح طرح جامع پایانه مرزی رازی بوده و جانمایی این دستگاه‌ها بر اساس صورتجلسه ای پیشین معین و مشخص شده است.

وی افزود: بعد از استقرار دستگاه‌های ذینفع بر اساس آنچه که قبلا تصمیم گیری شده بود در صورت بروز مشکل حتما بازنگری و تصمیمات جدید برای پیشبرد روند کاری این دستگاه‌ها بررسی و انجام خواهد گرفت.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار داشت : استقرار دستگاه‌های ذینفع به طور آزمایشی از ۲۰ مهر ماه به تدریج درحال انجام است و دغدغه های این دستگاه‌ها بعد از استقرار مورد بررسی قرار گرفت و اکثر آنها بر طرف شده است.

آرامون گفت : تمام شرایط برای افتتاح طرح جامع پایانه مرزی رازی آماده است و به زودی و با استقرار کامل دستگاه‌های اجرایی و رفع مشکلات احتمالی آنها شاهد افتتاح این پروژه فاخر در استان خواهیم بود.