شناسهٔ خبر: 119259 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

یوم الله ۱۳ آبان، یادآور حماسه بزرگ مردانی است که با نثار خونشان خاک کشور را عطر آگین و مقدس کردند

راهداری گلستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان طی پیامی، با گرامیداشت یوم ا..۱۳ آبان، حماسه این روز را در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران یادآور بزرگ مردانی دانست که با نثار خون پاکشان، خاک کشور را عطر آگین و مقدس کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)،  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان طی پیامی، با گرامیداشت یوم ا..۱۳ آبان، حماسه  این روز را در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران یادآور بزرگ مردانی دانست که با نثار خون پاکشان، خاک کشور را عطر آگین و مقدس کردند.  

عادل مصدقی در این پیام ایران اسلامی امروز را کشوری قدرتمند و تأثیرگذار به لحاظ دستاوردهای علمی و فناوری در منطقه دانست که با همبستگی ملی ضمن خنثی کردن ترفند دشمنان از حوادث اخیرو توطئه‌های مختلف، گذر کرده و روزبه‌روز با پشتوانه‌ مردم غیور و همیشه در صحنه و در سایه رهنمودهای هدایت گرایانه رهبر معظم انقلاب، مقتدرانه به پیشرفت‌های چشمگیری نایل خواهد آمد.

وی بیان داشت که مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با حضور پر شور و انقلابی و الهام‌بخش در تظاهرات سراسری گرامیداشت این یوم الله بزرگ؛ مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی ایرانیان را بار دیگر به رخ  جهانیان خواهند کشید.