شناسهٔ خبر: 119266 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در نشست هم‌اندیشی انجام شد؛

بررسی و پیگیری روند استخدام فرزندان ایثارگران

نشست نشست هم‌اندیشی مشاور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران با حضور کارکنان ایثارگر و فرزندان معزز شهدا در فرودگاه شیراز با بررسی و پیگیری روند استخدام فرزندان ایثارگران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، نشست هم‌اندیشی مشاور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران با حضور کارکنان ایثارگر و فرزندان معزز شهدا در فرودگاه شیراز برگزار شد.

رضا علامه‌زاده مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران با اشاره به اهمیت روایت‌گری صحیح و جهاد تبیین از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه اگر وقایع  پر فراز ونشیب ۴۳ ساله انقلاب را برای نسل های سوم و چهارم روایت و تبیین نکنیم، دشمن مسایل و موضوعات مرتبط با انقلاب و جنگ تحمیلی را تحریف کرده و آن گونه که می‌خواهد برای نسل جوان بازگو می‌کند.

در ادامه مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران هدف از بازدید و نشست هم‌اندیشی با ایثارگران در فرودگاه‌ها را دیدار و تکریم خانواده  معظم شهدا و ایثارگران شاغل و بازنشسته، جلسات پرسش و پاسخ و همچنین بررسی و پیگیری روند استخدام فرزندان ایثارگران عنوان کرد.

علامه‌زاده گفت: نقش برجسته فرودگاه‌ها و جانفشانی کارکنان شاغل این صنعت در پیروزی انقلاب اسلامی ودفاع مقدس، آنگونه که باید و شاید تاکنون تبیین نشده است و در این خصوص تلاش می شود، ایثارگری همکاران فرودگاهی در این دومقطع حساس کشور جمع آوری و برای نسل‌های بعدی انقلاب و کارکنان صنعت هوایی کشور، مستندسازی ودر قالب کتاب وعکس منتشر شود.

وی در این نشست با قدردانی از اقدامات مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در خصوص پیگیری و اجرای مصوبه تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: در راستای اجرای مصوبه مذکور ۶۲ نفر مشمول تبدیل وضعیت شدند که تاکنون احکام ۱۷ نفر صادر، و ۴۵ نفر دیگر نیز با اختصاص پست سازمانی و طی تشریفات اداری تبدیل وضعیت خواهند شد.

در جریان این نشست غلامرضا کریم آقائی مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس با ابراز خرسندی از حضور مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران،گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران ارائه کرد.

در پایان مظفر بهارلو و امراله زارع از بازنشستگان آتش نشانی و هدایت زمینی فرودگاه شیراز به بیان خاطراتی از چگونگی بمباران هوایی فرودگاه شیراز  در ۲۳ مهرماه ۱۳۶۵ توسط رژیم بعث عراق که منجر به شهادت همکار شهید محمد کاظم تقوی و دو تن از پرسنل پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی شد، پرداختند،