شناسهٔ خبر: 119307 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران استان:‌

ورزش عاملی موثر در ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی در ادارات است

مازندران-فوتسال مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در مراسم اختتامیه مسابقات چهارجانبه فوتسال کارکنان این اداره کل اگفت: ورزش عاملی موثر در جهت ارتقاء بهره وری نیروی انسانی در ادارات است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، حسن جهانیان اظهار داشت: اهمیت ورزش و سلامت جسم و جان و تاثیر مثبت آن بر عملکرد کارکنان بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: ورزش از نیازهای اساسی جسم و روح است و مدیران باید با جدی گرفتن این موضوع انگیزه لازم برای توسعه ورزش به همراه داشتن روحیه ای فعال در میان کارمندان ایجاد کنند.

وی ضمن اشاره به این مطلب که بحث سلامت کارمندان با کمک ورزش باید یکی از راهکارهای مدیران برای پیشبرد اهداف ادارات مدنظر قرار گیرد خاطر نشان ساخت : این اداره کل با استفاده از امکانات و تجهیزات خود برنامه های وسیعی را در این خصوص در دست اجرا داشته که از جمله آنان برگزاری مسابقات در رشته های فوتسال ، والیبال ، تنیس روی میز ، تیراندازی ، شنا و آمادگی جسمانی اشاره کرد.

جهانیان اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزش علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی، می تواند برای کارمندانی که ساعت ها پشت میزهای خود و در حالتی ثابت می نشینند تاثیر مثبتی بگذارد و با روحیه و توانی مضاعف در راستای وظایف سازمانی خود تلاش کنند.

گفتنی است مسابقات چهارجانبه فوتسال این اداره کل با نام "جام دوستی" در بین کارکنان معاونت های مختلف برگزار و در پایان این مسابقات نیز با حضور مدیرکل ، معاونین و جمع کثیری از همکاران و علاقمندان به ورزش با اهداء کاپ قهرمانی به تیم  برتر تقدیر صورت پذیرفت.