شناسهٔ خبر: 119320 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۷ماهه گذشته انجام شده است:

جابجایی بیش از ۸۰ هزار نفر مسافر از شهرستان پارس آباد

ناوگانمسافری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:بیش از ۸۰ هزار نفر مسافر در ۷ ماهه گذشته از شهرستان پارس آباد جابجا شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، آیدین مرادی در بازدید از شرکت های مسافربری این شهرستان با بیان اینکه این تعداد مسافر توسط ۶۰دستگاه سواری و ۴۰ دستگاه اتوبوس از شهرستان پارس آباد به مقاصد مختلف جابجا شده اند گفت:این میزان جابجایی مسافر در قالب ۱۳ هزار و ۱۶۱ سفر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۳۶۷ هزار تن کالا نیز ازشهرستان پارس آباد جهت مصرف عموم به داخل استان و استان های همجوار حمل شده تصریح کرد:۱۴ شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال خدمات رسانی به رانندگان و صاحبان کالا هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:در ۷ ماهه گذشته ۴۳ هزار و ۴۹۵ برگ بارنامه نیزدر شهرستان پارس آباد صادر شده است.

مرادی حفاظت و صیانت از حریم راه را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و خاطرنشان شد:با انجام هزار و۳۰۰ مورد گشت راهداری در محورهاجهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه تاکنون ۸ مورد ساخت وساز غیرمجاز شناسایی ومتوقف شده،۴۸۰ کیلومتر از حریم راه آزادسازی،۵۸ مورد دکه های غیرمجاز جمع آوری و همچنین با اخذ ۱۹مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام شده  است.

وی در جهت ارتقای ایمنی و ترافیک آسان شن ریزی ۸ کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان را در ۷ ماهه گذشته یادآور شدو اظهار کرد:در مدت یاد شده جهت جلوگیری از پرت شدن وسایل نقلیه ۶۱ کیلومتر از افتادگی شانه راه  توسط راهداران اصلاح،تسطیح و شن ریزی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد با هدف انتقال اطلاعات صحیح و اگاهی به رانندگان شستشوی بیش از ۶ هزار عدد از تابلو و علائم راه اصلی و رنگ آمیزی ۵۴۷ عدد ازپایه تابلو علائم و پایه چراغ چشمک زن را از دیگر اقدامات راهداران در ۷ ماهه گذشته برشمرد و بیان کرد:در جهت آشکارسازی و ایمن سازی ۱۳۷۰عدد از نقاط پربرخورد وپلها با دپوی مصالح آشکار سازی شده است.