شناسهٔ خبر: 119324 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۷ماهه گذشته ثبت شده است:

ثبت بیش از ۵ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

تردد خراسان جنوبی.jpg رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:در ۷ماهه گذشته ۵ میلیون و ۶۵ هزار و۴۸۷تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل –آستارا با بیان اینکه این میزان تخلف ۵ درصد از کل تردد استان را شامل می شود گفت: میانگین سرعت استان ۷۱ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان جهت حفظ سلامتی خود و سایر مترددین در جاده قوانین راهور را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه در ۷ ماهه گذشته محور مشگین شهر-کنگرلو با ۲۰۲ هزار و ۸۰۱ تخلف،محور بران- قره آغاج با ۲۳۲ هزار و۶۵۵تخلف و محور گرمی –بیله سوار نیز با ۱۷۹ هزار و ۹۶۴ تخلف جزء محورهای دارای بیشترین تخلف سرعت غیر مجاز هستند تصریح کرد:۴۱ درصد ازتخلفات تردد سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر-کنگرلو به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در مدت یاد شده از ثبت ۶۷۸ هزار و ۱۸۱ تردد تخلف سبقت غیر مجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد:محورآستارا- اردبیل با۱۱۶ هزار و ۵۶۲ تردد،اردبیل-سرچم با بیش از ۷۷ هزار  تردد و اسالم-خلخال با ۶۵ هزار و ۸۴۲ تردد بیشترین آمار تخلف سبقت غیر مجاز استان را به خود اختصاص داده اند.

نسیمی از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان خبردادو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.