شناسهٔ خبر: 119341 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به پاس اجرای بهینه قانون ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد، ایثارگران و جانباران؛

استاندار البرز از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تقدیر کرد

تقدیر استاندار از مدیرکل راهداری البرز استاندار البرز به پاس اجرای بهینه قانون ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد، ایثارگران و جانباران، از مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز) هجدهمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار البرز و مدیران استانی در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد.

در حاشیه این جلسه مجتبی عبداللهی، استاندار البرز به پاس زحمات علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در راستای اجرای قانون ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد، ایثارگران و جانباران با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

در این تقدیرنامه آمده است: حمایت جدی و دلسوزانه جنابعالی در راستای کمک به ساماندهی و اشتغال فرزندان معزز شاهد، جانبازان و ایثارگران عزیز و ایجاد زمینه اشتغال پایدار آنان در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در آن اداره کل نشان از علاقمندی و دلبستگی شما به یادگاران دفاع مقدس است.

از این رو از تلاش‌های جنابعالی و همکاران آن مجموعه تشکر و قدردانی نموده و برایتان از خداوند سبحان آرزوی توفیق روزافزون دارم.