شناسهٔ خبر: 119384 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای خدمات به ایثارگران و ساماندهی اشتغال فرزندان معزز شهدا و جانبازان انجام گرفت؛

تقدیر استاندار البرز از مدیرکل راه و شهرسازی استان

البرز1 در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت ضمن بررسی آخرین وضعیت مسکن خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، از مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در راستای خدمات ارزنده به این قشر تقدیر و تشکر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز) هجدهمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار البرز و مدیران استانی در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ضمن گزارش آخرین وضعیت از واگذاری اراضی و ساخت مسکن برای خانواده شهدا و ایثارگران بیان داشت با حمایت ها و پیگیری های استاندار  در استان البرز اقدامات خوبی برای ساخت مسکن اتفاق افتاده است و امیدواریم بتوانیم تا حد ممکن دغدغه این قشر معزز در خصوص ایجاد سرپناه را برطرف کنیم.

رضا خالقی ضمن معرفی پروژه مسکن سیاهکلاهان شهر کرج آن را به عنوان یکی از طرح های ویژه و خوب ملی در راستای ساخت مسکن ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران برشمرد که زمین آن به مساحت ۱۰ هکتار از سوی سازمان ملی زمین و مسکن واگذاری شده است و کارهای آماده سازی آن از قبیل ساخت پیاده رو و آسفالت معابر آن توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام شده است و آماده ساخت واحدهای مسکونی است که این امر مستلزم پیگیری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است.

وی همچنین در خصوص سایر ایثارگران و خانواده شهدا استان البرز که فاقد مسکن هستند اظهار داشت این اداره کل آمادگی  تامین  و واگذاری زمین برای ساخت مسکن در سایر شهرهای استان برای این عزیزان را دارد.

شایان ذکر است در حاشیه این جلسه مجتبی عبداللهی، استاندار البرز به پاس زحمات رضا خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در راستای اجرای قانون ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد، ایثارگران و جانباران با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

در این تقدیرنامه آمده است: حمایت جدی و دلسوزانه جنابعالی در راستای کمک به ساماندهی و اشتغال فرزندان معزز شاهد، جانبازان و ایثارگران عزیز و ایجاد زمینه اشتغال پایدار آنان در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در آن اداره کل نشان از علاقمندی و دلبستگی شما به یادگاران دفاع مقدس است.

از این رو از تلاش‌های جنابعالی و همکاران آن مجموعه تشکر و قدردانی نموده و برایتان از خداوند سبحان آرزوی توفیق روزافزون دارم.