شناسهٔ خبر: 119403 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی:

احداث باند دوم محور گرمی- امیرکندی نقش بسزایی در بهبود ترافیک سفرها خواهد داشت

ولی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث باند دوم محور گرمی- امیرکندی نقش بسزایی در بهبود ترافیک سفرها خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، ولی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث باند دوم محور گرمی- امیرکندی با بیان اینکه این جاده یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان گرمی در جهت ارتقای ایمنی راه بود گفت : احداث باند دوم این محور نقش بسزایی در بهبود ترافیک سفرها خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ارتقای ایمنی جاده و تسهیل در تردد از مزایای مهم دو بانده کردن محور گرمی- امیرکندی است تصریح کرد : اجرای این پروژه بسترهای مهم توسعه ای را در این شهرستان فراهم می کند.

نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی در کنار منابع مالی تلاش فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان را نیز در جهت حل و فصل مشکلات معارضین و زیرساخت هایی همچون آب ، برق و گاز و تلفن را نیز خواستار شد و خاطرنشان کرد : با حل این مسائل در اسرع وقت پروژه هرچه سریعتر به سرانجام می رسد.

اسماعیلی در سایه تلاش مسئولان اجرایی اتمام زیرساخت های استان در همه محورها را یادآور شد و اظهار کرد : برای جذب سرمایه گذار و همچنین استقبال آنها جهت انجام کار باید بسترهای توسعه را فراهم کنیم.

اسماعیلی جاده قفقاز را یکی از مهمترین بحث های توسعه ای استان که استاندار اردبیل نیز بارها به آن تاکید ویژه داشته است برشمرد و گفت : فاز اول دو بانده شدن این مسیر از محور گرمی - امیرکندی آغاز شده و فازدوم نیز از سه راهی قاسم کندی تا امیرکندی ادامه خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این مسیر بستر مهم تحول ، شکوفایی و توسعه را در جذب گردشگر و همچنین سرمایه گذار به استان رقم می زند خاطرنشان شد : با هدف ایجاد بستر توسعه و تامین زیرساخت ها برای ورود سرمایه گذار به شهرستان پروژه لوله کشی دوم و گازرسانی درشهرستان گرمی تا یک ماه آینده با تلاش و پیگیری های استاندار تلاشگر اردبیل شروع می شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل را از معدود مدیرانی در سطح استان برشمرد که همواره همسو با نمایندگان و مسئولان استان دلسوزانه پیگیر امورات حوزه راه و شهرسازی در سطح استان و جذب اعتبارات ملی و استانی تلاش چشمگیری داشته و همیشه پای کار است.

اسماعیلی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم دشمن در خارج از کشور مایوس و ناامید کردن جوانان از آینده شان است افزود : در این شرایط حساس کنونی که دشمن دست روی جوانان و معیشت آنها گذاشته باید طوری مسئولان برای حل مشکلات مردم دوندگی و تلاش کنند که مردم از نزدیک این تلاش ها را لمس کنند.