شناسهٔ خبر: 119408 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۷ماهه گذشته انجام شده است:

شن‌ریزی ۲۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان خلخال

راه روستایی اناج - مووک رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال گفت:در جهت افزایش ایمنی و ترافیک آسان ۲۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان خلخال در ۷ ماهه گذشته شن‌ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،معروف خسروی در بازدید از راه های روستایی شهرستان خلخال گفت: در مدت یاد شده ۶۵۰ کیلومتر از حریم راه‌های این شهرستان تسطیح و پاکسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه  با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد و آرامش خاطر رانندگان ۱۵۰ کیلومتر از راههای روستایی  ومرزی شهرستان خلخال در ۷ ماهه گذشته تسطیح و موج گیری شده تصریح کرد: در این مدت جهت جلوگیری از پرت شدن وسائط نقلیه ۸۵ کیلومتر از  افتادگی شانه راه اصلاح و رفع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال در مدت یاد شده  اجرای ۲۲۲ هزار متر مربع روکش آسفالت را درمحورهای مواصلاتی شهرستان خلخال یادآور شدو اظهار کرد:با استفاده از ۵ هزار تن آسفالت سرد و گرم راههای اصلی ،فرعی و روستایی این شهرستان در ۷ ماهه گذشته توسط راهداران لکه گیری شده است.

خسروی در مدت یاد شده از آشکارسازی ۳۱۰ عدد از پلها و ونقاط پربرخورد با دپوی مصالح در راههای شهرستان خلخال خبرداد و بیان کرد:باهدف بازگشایی کانال راهها و هدایت صحیح آبهای سطحی، راهداران ۱۶ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری در شهرستان خلخال انجام داده اند.

عضو شورای اداری شهرستان خلخال تنقیه و پاکسازی ۳۱۹ دهانه پل، نگهداری ۸۷ عددازچراغهای چشمک زن، شستشوی ۸هزار عدد تابلو و علائم  راههای اصلی، رنگ آمیزی ۱۸۰ مورد ازسرعت کاهها، لایروبی۴ هزار متر مکعب پلهای با دهانه بیش از ده متر، نصب و تعمیر ۲۵۰شاخه گاردریل و همچنین رنگ آمیزی۵۸۰ مورداز پایه تابلو علائم و پایه چراغ چشمک زن را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۷ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال گفت:با هدف زیبایی و تمیز بودن حریم و منظر خوشایند راهداران ۸۵۰ متر مکعب از حریم راه و ورودی روستاها  را از نخاله و زباله پاکسازی کرده اند.