شناسهٔ خبر: 119409 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار اردبیل :

اقدامات و کارهای بزرگی در توسعه بزرگراهی استان اردبیل در حال اجرا است

سید حامد عاملی استاندار اردبیل استاندار اردبیل گفت : اقدامات و کارهای بزرگی در حوزه راه و شهرسازی و توسعه بزرگراهی در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، سید حامد عاملی استاندار اردبیل در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم محور گرمی - امیر کندی گفت : اگر همدلی ، همراهی ، کمک به همدیگر خصوصا در خدمت به مردم معامله با خداوند باشد قطعا اقدامات و کارنامه درخشانی در حوزه کاری خود خواهیم داشت.

وی احداث باند دوم محور گرمی - امیرکندی را قدم بزرگی در تحول اقتصادی و اجتماعی استان عنوان کرد و افزود : اجرای این پروژه و در ادامه آن محور قاسم کندی نقش بسزایی را در فراهم کردن بستر توسعه برای ورود سرمایه گدار به این شهرستان جهت اجرای پروژه های ارزشمند خواهد داشت.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه کل اعتبارت استان در صورت تخصیص ۱۰۰ درصد ۵۰۰ میلیارد تومان است تصریح کرد : تنها برای پروژه هایی که در حوزه راه و عمران در شهرستان گرمی در حال اجراست بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیازدارد که اگر همدلی و همکاری مسئولان نبود اجرای این پروزه ها با این کیفیت میسر نبود.

استاندار اردبیل برای جبران عقب ماندگی تاریخی استان اردبیل تلاش برای جذب اعتبارات ملی را از وظایف مهم مسئولان و نمایندگان استان برشمرد و خاطرنشان کرد : اگر تلاش و پشتکار خود را بکار بگیریم می توانیم منابع خوبی را برای پروژه های توسعه بزرگراههای   استان از محل اعتبارات ملی تزریق کنیم.

عاملی اجرای پروژه های بزرگ و توسعه ای بزرگراه ها را در تحول همه جانبه استان و رسیدن به شاخص های توسعه کشوری بسیار مهم دانست و اظهار کرد : اگر نمایندگان استان همراهی خوبی با مسئولان داشته باشند می توانیم پروژه راههای استان را در حوزه ساخت و احداث بزرگراه به اتمام برسانیم.

وی از عزم جدی مسئولان برای جبران محرومیت های تاریخی این استان خبرداد و بیان کرد : سپاه استان نیز در حوزه آبرسانی و همچنین تامین مسکن محرومین تلاش های زیادی درشهرستان گرمی انجام داده اند ضمن قدردانی از آنها از همه مسولان خواست برای توسعه استان با ایده های نو وخلاقانه به پا خیزند.

استاندار اردبیل در پایان با تقدیر از زحمات مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و مجموعه آن در بحث توسعه بزرگراهها گفت : حقیقتا در تمام نقاط استان اردبیل اقدامات و کارهای بزرگی در حوزه راه و شهرسازی و توسعه بزرگراهی درحال اجرا است و انشا الله استمرار پیدا کند و بحث توسعه بزرگراههای استان اردبیل که یکی از آرزوهای دیرینه مردم شریف استان می باشد محقق پیدا کند.