شناسهٔ خبر: 11944 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازي راه روستايي زيلايي – بردپهن در كهگيلويه و بويراحمد

حسن فدایی مديركل راه و شهرسازي كهگيلويه و بويراحمد از بهسازي و آسفالت ۳۰ كيلومتر محور ارتباطي زيلايي – مله خويش- موشمي – بردپهن از توابع شهرستان بويراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي كهگيلويه وبويراحمد، حسن فدايي در این باره گفت: پروژه اجرای بهسازي  و آسفالت راه روستایی زيلايي – مله خويش- موشمي  به طول ۳۰ کیلومتر با اعتباری حدود ۵۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فدايي اولویت ساخت راه روستایی را برای روستاهای با جمعیت بالای ۵۰ خانوار اعلام کرد و افزود: هفت كيلومتر از اين محور تا مرز چهار محال و بختياري آماده آسفالت بوده كه در صورت تخصیص اعتبار، عملیات راهسازی و بهسازی اين قطعه در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته و به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به صعب العبور بودن منطقه  تأکید کرد:با توجه به اهمیت موضوع تلاش شد تا قبل از فرارسیدن فصل بارش و زمستان اين محور ارتباطي برای رفاه حال روستایيان آسفالت شود تا ساكنان روستاها به راحتی و با آسایش خاطر در آن ها تردد كنند.

فدايي تعداد روستاهاي بهره مند از اين محور ارتباطي را بيش از ۲۰ روستا عنوان كرد.

مديركل راه و شهرسازي  كهگيلويه و بويراحمد اولویت اداره راه و شهرسازی كهگیلویه وبویراحمد را نگهداری راه های موجود و توسعه راه های روستایی به وسیله احداث، بهسازی، مرمت و روكش محورهای روستایی قدیمی و خدمت رسانی به روستاییان اعلام كرد./

نظر شما