شناسهٔ خبر: 119497 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفت ماهه سالجاری انجام شد؛

نصب بیش از ۱۵ هزار تابلو علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان 

نصب تابلو ایمنی در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان سرپرست اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان از نصب ۱۵ هزار و ۵۲۰ انواع تابلو علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی این استان طی هفت ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، امین سنچولی با اشاره به اینکه نصب تابلوها و علائم ایمنی با هدف ارتقای ایمنی جاده ها انجام شده اظهارداشت:از این میزان ،تعداد۳۰۰۰ علائم و تابلوهای اخطاری ،۱۲۰ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای استان توسط اداره ایمنی و حریم راه‌ها نصب شده است.

وی به اجرای روشنایی ۱۵ نقطه در محورهای استان با۳ کیلومتر روشنایی طولی اشاره کرد و گفت:در این مدت  ۴۰۰ عدد بشکه‌ ایمنی و۱۲هزار چشم گربه ای نیز در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

سرپرست اداره ایمنی و حریم راه‌های سیستان و بلوچستان افزود:ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۱۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی،  بخش دیگری از عملکرد هفت ماهه استان در حوزه ایمنی بوده است.

سنچولی درخاتمه گفت:یکی از مهمترین دغدغه‌های اجتماعی کاهش تعداد سوانح جاده‌ای و تلفات جانی و مالی ناشی از آن است که تحقق این هدف علاوه‌بر افزایش ضریب ایمنی تردد از طریق نصب و نگهداری علائم و تابلوهای مختلف جاده‌ای، با فرهنگ سازی و تشویق کاربران جاده به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امکان پذیر خواهد بود.