شناسهٔ خبر: 119565 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

همه کارگاه‌های حوزه عمرانی راه در محورهای استان اردبیل فعال است

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : همه کارگاههای حوزه عمرانی راه با تلاش و قوت تمام در محورهای استان اردبیل به کار خود ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت ، استاندار اردبیل از احداث راه گردشگری دور دریاچه گیلارلو شهرستان گرمی و اتمام عملیات زیرسازی این پروژه خبر داد و گفت: قرارداد آسفالت این مسیر با پیمانکار مربوطه منعقد شده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا چند روزه آینده آسفالت این پروژه نیز به اتمام رسیده و تحویل مردم شهرستان گرمی خواهد شد.

وی برخورداری استان اردبیل از بزرگراه و آزادراه را پایین تر از میانگین کشوری اعلام کرد و ادامه داد : اگر بخواهیم تمام راههای شریانی استان اردبیل را به بزرگراه تبدیل کنیم و از شاخص های میانگین کشوری بالا ببریم نزدیک ۲۷ هزار میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین به اقدامات ارزشمند و شاخص استاندار اردبیل در خصوص تهاتر نفت هم اشاره کرد و گفت : اقدامات بسیار خوب و موفقی در این زمینه از سوی استاندار اردبیل انجام شده و در صورت نهایی شدن این موضوع در چند روز آینده شاهد تحول و توسعه در کل پروژه های بزرگراهی استان اردبیل خواهیم بود.

حیدری حمایت مسئولان و پیگیری به جد نمایندگان منطقه ، استاندار ساعی اردبیل و همچنین دستگاههای ذیربط استانی را در خصوص جذب منابع و اعتبارات مالی برای ساخت و تکمیل پروژه های بزرگراهی خواستار شد و بیان کرد : در همه محورهای استان اردبیل پروژه های راه درحال انجام است و این استان به کارگاه بزرگ راه و توسعه بزرگراه تبدیل شده است.

وی سرعت جذب اعتبارات را در سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های بزرگراهی بسیار مهم دانست و گفت : همه کارگاههای حوزه عمرانی راه با تلاش و قوت تمام در محورهای استان اردبیل به کار خود ادامه می دهند و هیچ پروژه ای در حوزه عمرانی راه در محورهای این استان ‌متوقف نیست و در صورت تزریق به موقع منابع مالی پروژه ها از شتاب بیشتری برخوردار می شوند.

حیدری با اشاره به اینکه یکی از سیاست های مهم ریاست جمهوری و وزارت راه و شهرسازی ، مسکن دار کردن افراد فاقد مسکن است تصریح کرد : از همان ابتدای طرح زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن در شهرستان گرمی تامین شده بود.