شناسهٔ خبر: 119583 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان عنوان کرد:

آمادگی ناوگان حمل و نقل جاده ای خوزستان برای جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام(ره)

گزارش حمل کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل جاده ای استان آمادگی جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام(ره) را دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: عمده مشکل انباشت کالاهای اساسی در انبارهای اسکله بندر امام(ره) عدم پرداخت کرایه حمل به رانندگان و کامیون دارن از سوی صاحبان کالاهای بخش دولتی است.

وی پرداخت به موقع کرایه توسط صاحبان کالاهای اساسی را  یکی از مشوق های رانندگان برای حمل این گونه محصولات  عنوان کرد و گفت: برای رفع این مشکل، پیگیری­ و مکاتبات لازم با تمامی مراجع ذیربط صورت گرفته و امیدوار هستیم با پیگیری های صورت گرفته شاهد افزایش حمل کالاهای اساسی از بندرامام خمینی(ره) باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان میزان جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام(ره) در هفت ماه سال جاری را ۷ میلیون و ۴۲ هزار و ۲۱ تن برشمرد و افزود: در حال حاضر حدود ۴ میلیون تن کالاهای اساسی در انبارهای اسکله این بندر انباشت شده و آماده جابجایی نیست که ۷۰ درصد آنها مربوط به بخش دولتی است.

جولانژاد عنوان کرد: در صورت حل مشکل پرداخت کرایه به رانندگان، ناوگان حمل و نقل جاده ای استان آمادگی جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام(ره) را دارد.

وی یادآور شد: در چندهفته گذشته طی هماهنگی های صورت گرفته با مراجع ذی صلاح، مجوز ترخیص یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالاهای اساسی شرکت پشتیبانی و امور دام به عنوان یکی از شرکت های دولتی از سوی این اداره کل صادر شد.