شناسهٔ خبر: 119628 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل روابط عممومی سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای:

راهداری و حمل و نقل دارای طولانی ترین شبکه ارتباطی با مردم است

نشست روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های منطقه ۵ کشور در شیراز مدیرکل روابط عممومی سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای گفت: شبکه راه ها بیشترین محل حضور مردم بوده و همه اقشار از این شبکه عبور می کند و بنابراین می توان راهبران را اساتید ارتباط دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، منصور فخاران در نشست منطقه ای روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های منطقه ۵ کشور گفت: شبکه راه هابیشترین محل حضور مردم بوده و همه اقشار از این شبکه عبور می کند بنابراین می توان راهبران را اساتید ارتباط دانست.

مشاور ریاست و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در نشست دوروزه منطقه ای روسایادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های منطقه ۵ کشور که امروز هجدهم آبان ماه به میزبانی شیراز برگزار شد، ضمن تشکر از استان فارس بابت میزبانی این نشست گفت: برخلاف سنوات سال گذشته که دوره های آموزشی در پایتخت برگزار می شدامسال باتوجه به شرایط تصمیم بر برگزاری منطقه ای نشست ها گرفته شد.

فخاران با اشاره به سطح نشست های تخصصی بیان داشت: برای ارتقا کیفیت و اهمیت دوره های تخصصی، مدیران ارشدسازمان، کارشناسان و اساتید مجرب حضور خواهند داشت و مباحث کاربردی مرتبط با راهداری، حمل و نقل کالا، زیرساخت ها،تبلیغات و حمل و نقل مسافر مطابق با آخرین بروزرسانی علوم به اشتراک گذاشته می شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه "راهداری و حمل و نقل" دارای طولانی ترین شبکه ارتباطیبا مردم است، افزود: شبکه راه ها بیشترین محل حضور مردم بوده و همه اقشار از این شبکه عبور می کند بنابراین می توان راهبران رااساتید ارتباط دانست.

گفتنی است نشست دو روزه منطقه ای روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های منطقه ۵ کشور استان های فارس،خوزستان، بوشهر، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری به میزبانی استان فارس در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) ۱۸ آبان ماه برگزار شد.