شناسهٔ خبر: 119649 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون پرسنلی دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای:

 خدمت رسانی بی منت توأم با صداقت به مردم در اولویت است

تکریم و معارفه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  غلامرضا ضیایی معاون پرسنلی دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برخدمت رسانی بی منت مسئولین به مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با حضور  معاون پرسنلی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، نماینده حراست کل ادارات استان ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه جمعی از معاونین ، روسای ستادی و شهرستانی در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

غلامرضا ضیایی معاون پرسنلی دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در این جلسه اظهار داشت : یکی از وظایف اصلی مسئولین و شاغلین ادارات ، خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت آنها بوده که این کار مورد تاکید و سفارش ائمه مطهر و بزرگان دین مبین اسلام و رهبر معظم انقلاب و سیره و روش این عزیزان نیز هم است.

 وی افزود : خدمت به مردم اجر دنیوی و اخروی زیادی داشته و یک نعمت بزرگ برای کارگزاران نظام و مسئولین است که باید شاکر این نعمت بود و خدمت رسانی بی منت و در شرایط سخت باید همواره مورد توجه قرار گرفته و با صداقت در کارها باعث بروز موفقیت در امور شد.

 پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تاکید بر سلامت اداری و مالی به عنوان برنامه های اصلی این اداره کل افزود : در سال جاری با همت شبانه روزی تمام اعتبارات لازم برای پروژه های عمرانی جذب شد.

 وی ادامه داد : یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در سال جاری آماده سازی مسیر دسترسی به پایانه مرزی تمرچین جهت تردد امن زائران اربعین حسینی علیه السلام بود که در کنار آن ایمن سازی سایر محورهای استان، آسفالت راههای روستایی و کارهای شاخص عمرانی در پایانه های مرزی استان علی الخصوص پایانه مرزی رازی شهرستان خوی نیز انجام شد و این حرکت یعنی خدمت به مردم در ادامه سال جاری و در سال‌های آتی با جدیت ادامه خواهد یافت.

گفتنی است در پایان این جلسه از خدمات عبدالله اسدی تقدیر و حسن همتی به عنوان رئیس جدید اداره حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی معرفی شد.