شناسهٔ خبر: 119653 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر پایانه مرزی پلدشت خبر داد:

 تردد نزدیک به ۲۵ هزار کامیون از پایانه مرزی پلدشت درسالجاری

پایانه مرزی پلدشت  مدیر پایانه مرزی پلدشت از تردد نزدیک به ۲۵ هزار کامیون از پایانه مرزی پلدشت طی ۷ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، دربندی مدیر پایانه مرزی پلدشت گفت : در ۷ ماهه گذشته از سالجاری نزدیک به ۱۰ هزار مسافر از طریق این پایانه مرزی تردد داشتند که این تعداد به دلیل کاهش محدودیت های ناشی از بیماری کرونا و افزایش واکسیناسیون سراسری رشد بسیار چشمگیری را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت همچنین نزدیک به ۲۵ هزار کامیون شامل ورود افزون بر ۳۱۰۰ کامیون و خروج بالغ بر ۲۱ هزار و  پانصد کامیون از طریق این پایانه مرزی انجام گرفت که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب شاهد افزایش ۲۱۸ درصدی در تعداد کامیون های ورودی و افزایش ۱۷۴ درصدی در تعداد کامیون های خروجی بوده ایم.

 این مقام مسئول ادامه داد : در ۷ ماهه گذشته از سال جاری پایانه مرزی پلدشت رشد چشمگیر ۱۳ هزار درصدی در تناژ ترانزیت خروجی ( صادرات ) را شاهد است بطوریکه تناژ ترانزیت خروجی از طریق این پایانه مرزی در این مدت بالغ بر ۶۹ هزار تن بوده و این درحالیکه است که تناژ ترانزیت ورودی در همین مدت ۸۹ تن بود.