شناسهٔ خبر: 119654 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اشنویه خبر داد :

 نصب ۱۸۵ عدد تابلو و علائم برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان اشنویه

تابلو و علائم برای ایمن سازی شهرستان اشنویه  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اشنویه از نصب ۱۸۵ عدد تابلو و علائم برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان طی ۷ ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، جلال محمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اشنویه با اعلام اقدامات انجام شده این اداره در ۷ ماهه گذشته از سال جاری برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت : ترانشه برداری به طول ۵۱ کیلومتر برای تعریض و افزایش دید و حذف پیچ های خطرناک ، ۷۶ کیلومتر خط کشی و نصب ۱۸۵ عدد تابلو ایمنی و علائم از جمله مهم‌ترین عملکردهای انجام شده در این مدت است.

 وی همچنین از تسطیح و رگلاژ ۷۳ کیلومتر راه و ترمیم شانه ها، ۳۳ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم، تعمیر و نصب ۲۲ عدد چراغ هشدار چشمک زن و برچیدن علف های هرز به طول ۵۷ کیلومتر به عنوان سایر اقدامات انجام شده یاد کرد.

 محمدی ادامه داد : تنقیه ۱۲ پل ، ۲۲ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه برای بررسی ایمنی محورها و نظارت بر ناوگان باری و مسافری ، ۵۷ مورد لاشه برداری ، ۴۸ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه و نیز ۱۶۹ تن نخاله برداری از دیگر کارهای انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اشنویه در این مدت بوده است.