شناسهٔ خبر: 119722 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبرداد؛

صدور و تمدید افزون بر ۵ هزار کارت هوشمند رانندگان در سیستان و بلوچستان 

صدور کارت هوشمند رانندگان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان گفت: در هفت ماهه سالجاری ۵ هزارو ۷۹۱ فقره کارت هوشمند رانندگان در بخش حمل و نقل کالا و مسافر در سیستان و بلوچستان صدور و تمدید شده است ‌. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت:از این تعداد کارت هوشمند ۴هزار و ۶۳۸  فقره مربوط به رانندگان بخش باری و یک هزار ‌و۱۵۳  فقره کارت مربوط به رانندگان بخش مسافری بوده است.

وی ادامه داد : همچنین در این بازه ی زمانی تعداد یک هزار و ۲۸۸ ناوگان در این دوبخش نسبت به تمدید و صدور کارت هوشمند اقدام نموده اند. 

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: بیش از ۱۱ هزار راننده باری و مسافری و همچنین بیش از ۱۲هزار ناوگان باری و مسافری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فعالیت می‌کنند. 

کرد در خاتمه اظهار داشت :استفاده از بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان دارای کارت هوشمند، امکان شناسایی کامل رانندگان، تمایز رانندگان فعال از رانندگان غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت های جعلی، از جمله مزایای کارت هوشمند است.