شناسهٔ خبر: 11973 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور حمايت از حقوق زنان در دستگاه‌های تابعه وزارت راه وشهرسازی؛

نخستین جلسه ميز زنان در گلستان برگزار شد

میز زنان ميز زنان با هدف حمايت و صيانت از حقوق زنان بر اساس دستورالعمل ارسالي از مقام عالي وزارت راه وشهر سازي در اين اداره كل شروع به كاركرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان،تلاش براي بهبود شرايط وضعيت شغلي،بهره برداري از فرصت هاي برابر و عادلانه و اقدام لازم نسبت به ماموريت هاي محوله و همگام شدن با اهداف سازماني و اجراي قوانين و بخشنامه هاي ارسالي از وزارتخانه متبوع كه منجر به انجام خدمات شايسته خواهد شد از ديگر وظايف ميز زنان خواهد بود.

بر این اساس اداراه کل راه و شهرسازی علاوه بر مشارکت دادن زنان در تصمیم‌گیری‌های مرتبط با وظایف این اداره کل،بانک اطلاعاتی وضعیت حقوق زنان در این اداره  را تهیه کرده و گزارش‌های مربوطه را سالانه منتشر می کنند.

چندی پیش وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به همه مدیران ستادی، سازمانی و استانی وزارت راه و شهرسازی تشکیل حداقل یک میز زنان در دستگاه‌های تابعه را با هدف صیانت از حقوق زنان در این وزارت خواستار شد..ميز زنان اداره كل راه وشهرسازي گلستان استان نیز به همین منظور تشکیل شد که  داراي ده عضو و یک دبير اجرايي است. /

نظر شما