شناسهٔ خبر: 119743 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان:

تمام راه های ارتباطی ایلام باز است

باز بودن محورهای استان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام، با اشاره به بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: تمام جاده های اصلی و فرعی استان با تلاش نیروهای راهداری،باز و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛ سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری  تمام محورهای مواصلاتی استان باز است و هیچ مشکل ترددی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه طی بارندگی های شب گذشته محور میمه به تختان و میمه به زرین آباد دچار ریزش شده بود که با تلاش نیروهای راهداری این مسیر در کوتاه ترین زمان پاکسازی شد.

چشمه خاور با ابیان اینکه در محورهای بدره شدت بارندگی بیشتر از سایر نقاط است تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی استان و بویژه مناطق کوهستانی رانندگان باید کاملا با احتیاط رانندگی کرد.

وی گفت: مردم می توانند قبل از سفر جهت کسب اطلاعات از آخرین وضعیت راه ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان استقرار فعال گشت های راهداری در محورهای مواصلاتی استان را مورد اشاره قرار داد و به شهروندان استان توصیه کرد: رعایت نکات ایمنی در تردد و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و همچنین دارا بودن خودرو سالم برای تردد در جاده ها ضروری است.