شناسهٔ خبر: 119754 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفت ماهه نخست امسال اجرا شد:

بهسازی ۵۴ کیلومتر از محورهای فرعی و روستایی شهرستان کوهدشت

بهسازی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوهدشت گفت : در هفت ماهه نخست امسال ، ۵۴ کیلومتر از از محورهای فرعی و روستایی این شهرستان بهسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( لرستان) ، روح اله مهدی پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوهدشت اظهارداشت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان مهرماه با تلاش اداره ساخت راه های فرعی و روستایی،روکش آسفالت ۳۴ کیلومتر از راه های این شهرستان در محورهای گراب، کوهنانی ، رودبار، وزکور، هومیان ، ضرون ، گدارکه و اولادقباد  اجرایی شده است.

وی انجام ۶.۱ کیلومتر ریزش برداری در راههای اصلی، فرعی و روستایی تسطیح و اصلاح شیب شیروانی  راه های اصلی،  روستایی و فرعی به طول ۷۹.۸ کیلومتر را از اقدامات شاخص در سه ماهه امسال عنوان کرد.

مهدی پورتصریح کرد: خاکبرداری و ترانشه برداری به میزان هشت هزار و ۲۷۰ مترمکعب، شانه سازی و اصلاح افتادگی شانه به طول ۳۷.۴ کیلومتر، پاکسازی شانه و حاشیه راهها به طول ۱۱۸ کیلومتر و۶۰ کیلومتر احیای و تکمیل خط کشی محورهای اصلی  را از اقدامات شاخص در حوزه راهداری می باشد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کوهدشت گفت: چاله گیری با آسفالت به میزان۱۳۶ تن، ساماندهی و نصب علائم به تعداد۸۵۵عدد، شست و شوی ۱۱۵۰عدد علائم ایمنی، شناسایی ۲۱ مورد تخلفات حریم و صدور اخطار برای متخلفان و درنهایت قلع و قمع ۲ مورد در این مدت انجام شده است‌.

وی پاکسازی قنو به طول ۲۲۶ کیلومتر ، حذف دو نقطه پرتصادف، نصب استوانه ارتجاعی ۸۵ عدد ، نصب ۵ سرعتکاه ، ساماندهی ۲۷ شاخه گاردریل راه های اصلی ، ۵۴.۱ کیلومتر بهسازی مسیر و بازگشایی و تنقیه ۳۶ دستگاه پل را به عنوان‌ بخش دیگری از عملکرد در حوزه راهداری برشمرد.

مهدی پور بیان کرد: در حوزه حمل و نقل، طی  ۳۰ مرحله از شرکت های حمل و نقل کالا بازدید بعمل آمده و  در کنترل دروازه ای از تعداد ۴۵۰ دستگاه ناوگان کالا، ۵۰ مورد تخلف کشف شده است همچنین کنترل حمل مواد خطرناک در تعداد ۴۵۰ دستگاه ناوگان باری و کنترل دروازه ای محموله های ترافیکی به تعداد ۱۵ مورد صورت گرفته است.

وی از پیگیری و برگزاری جلسات با موضوع اعزام ناوگان به بندر امام، جلوگیری از فرار بار و حمل محصولات گندم و چغندرقند به عنوان عملکردهای شاخص در این مدت یاد کرد.