شناسهٔ خبر: 119784 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

لکه گیری محورهای مواصلاتی استان سمنان با آسفالت سرد کیسه‌ای

pic (3).jpg سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از خرید و دپوی بالغ بر ۱۵۰ تن آسفالت سرد کیسه‌ای خبر داد و افزود: آسفالت سرد بهترین انتخاب برای ترمیم، لکه‌گیری، پر کردن چاله‌ها و ترک‌های آسفالت جاده‌ها و راه‌های مختلف است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وحید صداقت سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آسفالت سرد به عنوان محصولی استراتژیک در ترمیم و نگهداری راه‌ها یاد کرد و اظهار داشت: بهسازی و ارتقا سطح کیفی رویه آسفالت محورهای مواصلاتی استان علاوه بر تسهیل مبادلات نقشی مهمی در پیشرفت کشور، ایمنی تردد و رضایتمندی کاربران جاده‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه آسفالت سرد بهترین گزینه برای ترمیم آسفالت‌های آسیب‌دیده است توضیح داد: استفاده از این محصول راه حلی دائمی، به صرفه و فوری برای تعمیر خرابی‌های انواع روسازی‌های آسفالتی و بتنی است که با عملکردی فوق‌العاده و بدون نیاز به هیچگونه تجهیزات خاص قابلیت استفاده در تمامی فصول را دارد.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان توضیح داد: از جمله اهدافی که این اداره برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است و از آنجایی‌که امکان جابجایی آسفالت سرد در مسافت‌های طولانی وجود داشته و نیازی به گرم کردن برای استفاده ندارد بهترین انتخاب برای ترمیم، لکه‌گیری، پر کردن چاله‌ها و ترک‌های آسفالت جاده‌ها و راه‌های مختلف است.

صداقت از تامین بالغ بر ۱۵۰ تن آسفالت سرد کیسه ای خبر داد و افزود: این آسفالت در بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی قرار دارد و برحسب نیاز به ادارات شهرستانی ارسال خواهد شد تا در فصول سرد نسبت به لکه گیری محور های شریانی استفاده شود.

وی در پایان از راه های مواصلاتی به عنوان سرمایه عظیم ملی یاد کرد و افزود : فعالیت های راهداری علاوه بر اینکه سخت و طاقت فرسا هستند و راهداران ما در حفظ و نگهداری راه ها از جان‌خود مایه می گذارند، بهسازی راه ها، نصب علایم ایمنی و ... مستلزم اعتبارات و بودجه های هنگفتی هستند، لذا از کاربران جاده‌ای به ویژه هم استانی های گرامی خواهانیم تا در حفظ و نگهداری راه‌ها با ما نهایت همکاری را داشته باشند.