شناسهٔ خبر: 119796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه اعلام کرد:

اتمام عملیات احداث و آسفالت محور روستایی بشرویه- چاهنو به طول ۲ کیلومتر

آسفالت راه روستایی بشرویه چاهنو.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه از اتمام عملیات احداث و آسفالت محور روستایی بشرویه – چاهنو در حوزه شهرستان بشرویه به طول ۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، محمد خیری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، آسفالت راههای روستایی و روکش آسفالت راههای اصلی و فرعی در حال اجرا است.

وی افزود: در همین راستا عملیات احداث و آسفالت محور روستایی بشرویه – چاهنو در حوزه شهرستان بشرویه به طول ۲ کیلومتر اجرایی شده است.

خیری تصریح کرد: این پروژه بصورت پیمانی و دربازه زمانی سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ اجرایی شد که برای اجرای آن، عملیات خاکی مسیر شامل؛ خاکبرداری، خاکریزی، زیرسازی و کوبیدگی به میزان  ۵۳۵۰ مترمکعب و با مصرف  ۷۰ تن قیر و ۱۰۵۰ تن آسفالت جمعا به مبلغ  ۲۴ میلیارد ریال از اعتبارات استانی هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه اظهار کرد: طول محور روستایی بشرویه – چاهنو ۵۰ کیلومتر است که حدود ۸ کیلومتر آن در سالیان گذشته و امسال نیز ۲ کیلومتر آن آسفالت شد.

وی گفت: از اولویت‌های مهم این اداره در مبحث راههای روستایی، ارتقاء و بهسازی شبکه راه های روستایی حوزه شهرستان بوده که این امر نیازمند اعتبارات استانی بیشتر است.

خیری، رسیدگی مناسب به راههای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه  را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان کرد که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می کند.