شناسهٔ خبر: 119804 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان خبر داد:

۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار صرف آسفالت راه‌های روستایی خاش شد

مصطفی بیک مداح مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان وبلوچستان از اجرای هفت پروژه راه روستایی با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال در شهرستان خاش خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، مصطفی بیک مداح  از اجرای هفت پروژه راه روستایی با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال در سالجاری در شهرستان خاش خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با هدف مهاجرت معکوس روستاییان، کاهش تلفات و خطرات جاده‌ای، صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد و حمل و نقل روستائیان در دستور کار بنیاد مسکن استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بهبود زیرساخت های روستاها در توسعه پایدار این مناطق و ایجاد انگیزه برای روستاییان در راستای توسعه منطقه موثر است، گفت: بنیاد انقلاب اسلامی استان علاوه بر آسفالت راههای روستایی شهرستان خاش اقدام به اجرای پروژه مف سازی و جداره سازی در روستاهای این شهرستان نموده است. 

مدیر کل بنیاد انقلاب اسلامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در قالب این پروژه ها در شهرستان خاش ۵۲هزار متر مربع زیرسازی ، ۴۰ هزار متر مربع آسفالت و جدارسازی در سطح یک هزار و ۶۰۰ متر مربع انجام شده که مجموعا ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام آنها هزینه شده است.