شناسهٔ خبر: 119822 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی با فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان

دیدار مدیر کل راه و شهرسازی سیستان با سردار قنبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با فرمانده نیروی انتظامی استان در خصوص مباحث کاری بین دو دستگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سردار به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی یکی از وسیع ترین دستگاه های استان است و براساس وظایفی که به این اداره کل محول شده است می تواند خدمات ارزنده ای به مردم شریف استان انجام دهد.

عطاء اله اکبری از تعامل سازنده نیروی انتظامی استان با اداره کل راه و شهرسازی در زمینه حراست و نگهبانی از اراضی ملی قدردانی نمود و گفت: از زمان تشکیل یگان حفاظت از اراضی اداره کل در سایه همکاری گسترده نیروی انتظامی خدمات در خور توجهی در این زمینه ارائه و این استان در زمینه حفاظت از اراضی ملی جز ادارات کل موفق بوده است.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار بیان کرد: خدماتی که اداره کل راه و شهرسازی استان ارائه می دهد خیلی تاثیرگذار است و می تواند در رونق استان نقش بسزایی را ایفا کند.

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی با فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان